DRÖMMEN BLEV VERKLIGHET!

Blev inget ut och röra på dö köttet,hittade en as bra film och råkade hitta lite onyttigt att äta också. bra jobbat emelie skulle jag vilja säga. snar är den här dagen slut, så måste bege mig upp för den långa trappen upp till mitt rum. min när jag tänker på hur underbar min säng är så kanske jag springer upp vilken sekund som helst.
Men först ska jag skriva klart det här, annars det är väl ingen stor nyhet nu men alla kanske inte vet att osama bin laden är död. Mamma kom nämligen in till mig i morse och sa att usa hade hittat han och skjutit honom, och jag var helt borta så jag typ bara va vem är det? men fattade efter lite tänkade. men det läskiga var när jag satt på bussen och läste om det så kom jag på att jag drömde honom i natt, och så när jag vaknar så har blivit dödad. det var ganska läskigt!
I morgon har jag sovmorgon gud vad underbart jag älskar min svenska lärare, fårse när nästa inlägg kommer men håll utsikt när den väl kommer! Puss & Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0