GRATTIS MORFAR!

God natt kanske man måste säga, klockan är ju snart tolv.
tyvärr så har jag inte bloggat så bra, för vid fyra tiden så bestämde jag mig att följa med resten av min familj till morfar som fyller år i dag.egentligen skulle jag varit hemma för jag inte mår bra. men ville verkligen inte stanna hemma en sekund till.
kalaset var bra och roligt, men tyvärr så var det ändå jag kunde tänka på var mormor som inte var där. det är så sjukt kan fortfarande inte förstå att hon är borta! tror det har gått ett och ett halvt år, men går inte en dag utan att jag börjar tänka på henne :/
nae nu orkar jag inte skriva mer... Puss!
saknar dig mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0